In de voorronde van de Gold Cup heeft Natio Suriname de wedstrijd tegen Puerto Rico zaterdagavond verloren na strafschoppen. In de reguliere speeltijd bleef de stand op 0-0.
Daarna volgde meteen strafschoppen en werd de stand 4-3 in het voordeel van Puerto Rico. Natio is met het verlies uitgeschakeld voor verdere deelname aan het toernooi.


