Afgelopen week hebben Tichani Saké, Deborah Galong en Domigil Werson namens Suriname meegedaan aan de Frans-Guyana Open Atletiekkampioenschappen 2023.
De Surinaamse atleten behaalden op verschillende onderdelen in totaal 5 gouden en 1 zilveren medailles.
Saké won goud op het onderdeel hoogspringen en zilver op hink-stap-sprong.
Galong behaalde dubbel goud op verspringen en hink-stap-sprong. Werson wist ook 2x goud te behalen op verspringen en hink-stap-sprong.