Diana Pokie zegt lidmaatschap ABOP vandaag op

Shoeket logo

Bron: Starnieuws

25 Mei 2023 12:14

Voor mij lezen
Ex-minister Diana Pokie, hoofdbestuurslid van de ABOP, heeft haar lidmaatschap van de geel-zwarte partij per vandaag opgezegd. Zij heeft dat schriftelijk gedaan.
Zij bedankt de ABOP voor de gelegenheid haar geboden om het volk van Suriname te mogen dienen als lid van De Nationale Assemblee en minister van Grondbeleid en Bosbeheer.
Pokie is de afgelopen verkiezing gekozen als lijsttrekker van de ABOP. Zij verruilde haar lidmaatschap van De Nationale Assemblee voor het ministerschap.
Starnieuws verneemt dat Pokie de NPS zal versterken.
Bekijkt origineel bericht ⇒

Meer actueel