Bedelende zwerfster krijgt geen geld en slaat autoruiten kapot

Shoeket logo

Bron: Waterkant

28 April 2023 11:17

Voor mij lezen

Een bedelende zwerfster die op de hoek van de Watermolen- en Keizerstraat maar geen geld kreeg van autobestuurders, heeft uit boosheid de ruiten van twee voertuigen kapotgeslagen.

De politie heeft de vrouw aangehouden en na afstemming met het Surinaamse Openbaar Ministerie in verzekering gesteld, meldt Times of Suriname.

Volgens de krant heeft de verdachte ook een gezondheidsbril van een voetganger stukgeslagen.

De vrouw verklaarde bij de politie dat zij eten of geld wilde en door de weigering gefrustreerd raakte en overging tot de daad.


Bekijkt origineel bericht ⇒

Meer actueel