Boze medewerkers ziekenhuizen houden Henck Arronstraat bezet

Shoeket logo

Bron: Waterkant

20 April 2023 12:26

Voor mij lezen

Boze medewerkers van de verschillende ziekenhuizen in Suriname houden momenteel de Henck Arronstraat ter hoogte van het ministerie van Volksgezondheid bezet.

De medewerkers eisen antwoord van minister Amar Ramadhin omtrent uitbetaling van de verschillende toelagen.

Volgens de verschillende bondsvoorzitters komt er maar geen schot in de zaak en dat kan niet langer geaccepteerd worden.

Er heerst een onoverzichtelijke situatie ter plaatse. De politie is erbij gehaald om zaken op orde te stellen.


Bekijkt origineel bericht ⇒

Meer actueel