Vrouw beroofd terwijl ze de poort opendeed

Shoeket logo

Bron: Starnieuws

7 April 2023 16:48

Voor mij lezen
loading foto
previous next


Een vrouw die na 23.00 uur gisteravond thuis kwam, werd beroofd terwijl zij haar poort opendeed. Zij werd aangevallen door twee mannen die gewapend waren met vuistvuurwapens.
 
De criminelen hebben haar tas afgepakt. Daarin had het slachtoffer SRD 5.000, 3.000 euro, persoonlijke documenten en een mobiele telefoon.

De verdachten waren op een bromfiets. De beroving vond plaats aan de Carmelitastraat. De vrouw heeft aangifte gedaan van de beroving.
Bekijkt origineel bericht ⇒

Meer actueel